Veelgestelde vragen

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Het aantal werkdagen dat achter de verzendmethode vermeld staat zijn de aantal (werk)dagen dat de bestelling bij ons de deur uit gaat. Als u bijvoorbeeld kiest voor 2-3 werkdagen dan wordt de bestelling in maximaal 3 werkdagen bij ons bedrukt en verzonden. Zodra de bestelling bij ons de deur uit is dan wordt de bestelling meestal de volgende dag bezorgd. Helaas zijn wij voor de bezorging volledig afhankelijk van PostNL en DHL. Hierdoor kunnen wij nooit (zoals alle online bedrijven) 100% garanderen dat de bestelling ook echt de volgende dag bezorgd wordt.

Wat zijn de verzendkosten?
In onze webshop betaald u verzendkosten per bestelling. Het maakt dus voor de verzendkosten niet uit of u 1 artikel besteld of 100. De verzendkosten voor Nederland kunt u hier vinden:

Pakket bezorging:
SpoedVerzonden in 1-2 werkdagen€8,95
NormaalVerzonden in 2-3 werkdagen€6,95
GoedkoopVerzonden in 4-6 werkdagen€5,95
DHL Servicepunt LeveringVerzonden in 1-2 werkdagen€5,95
Brievenbus bezorging:
SpoedVerzonden in 1-2 werkdagen€3,95

Versturen jullie ook naar België en wat zijn dan de verzendkosten?
Wij versturen ook bestellingen naar België. De verzendkosten voor België wordt automatisch berekend in de winkelwagen.

Mijn bestelling is kapot aangekomen, wat moet ik nu doen?
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat een bestelling beschadigd of kapot wordt geleverd. De snelste manier is om z.s.m. een foto van het beschadigde product te e-mailen naar klantenservice@watzalikkopen.nl 
De klantenservice zal z.s.m. contact met u opnemen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja zeker, in de winkelwagen kunt u het factuur- en/of verzendadres doorgeven. 

Ik wil meerdere mokken bestellen met verschillende namen, moet ik alle namen 1 voor 1 intypen?
Als u een grotere bestelling wilt plaatsen kunt de namen naar ons e-mailen. Wij zullen de bestelling voor u aanmaken zodat u zelf niet 1 voor 1 alle namen op de website moet in te voeren.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, klopt dat?
Na het plaatsen van u bestelling ontvangt u binnen 5 minuten de orderbevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Mocht u deze niet hebben ontvangen dan bestaat de mogelijkheid dat de bevestiging in uw ongewenste e-mailbox staat. Als u de bevestiging ook hier niet kan vinden dan is er waarschijnlijk een foutje gemaakt in het e-mailadres. Als u contact met ons opneemt via klantenservice@watzalikkopen.nl dan zullen wij u de orderbevestiging e-mailen op het juiste e-mailadres.

Kan ik mijn ontwerp nog aanpassen nadat ik het heb besteld?
Als uw bestelling nog niet door ons verwerkt is dan is het geen probleem om uw ontwerp nog aan te passen. Neem hiervoor z.s.m. contact op met klantenservice@watzalikkopen.nl
Als uw bestelling verwerkt is dan is het helaas niet meer mogelijk om uw ontwerp aan te passen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Op dit moment is afhalen bij ons in Goes niet mogelijk.

Heeft u een andere vraag?

Whatsapp
Maandag t/m donderdag kun je met ons Whatsappen van 09.00u tot 15.00u en op vrijdag van 09.00u tot 12.00u.
Klik hier om een Whatsapp chat te beginnen. 

E-mail 
Op werkdagen worden e-mails verwerkt tussen 09.00u en 17.00u.
klantenservice@watzalikkopen.nl

Winkelwagen